sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Syyskuussa:

* Vihkisormuksien sovitus (piti olla elokuussa)
* Häämekon vienti ompelijan arvioon (puku vaatii pientä muokkausta)
* Kaasojen mekot ja sulhasen puku
* Hääpalaveri x 1 (ainakin) ;)
* Musiikkien keräämistä soittolistalle (musiikkia siis sille ajalle, kun bändillä on tauko)
* Kutsukortin tekstit ja musteen ostaminen tulostimeen. :D

En varmaan koskaan ole ollut näin täpinöissäni syksystä!
Jotenkin on sellainen "Än-yy-tee-NYT" olo näiden suunnittelujen kanssa. 
Koskahan tää kaikki valuu mun vasemmasta korvasta ulos?
(Vai mites se kaaso nyt sanoi, kun luki lainaamiani häälehtiä)




Syksyhäät olisi varmaan talvihäiden jälkeen vaihtoehtona numero 2! :)

4 kommenttia:

  1. Minä tykkään kyllä syksystä muutenkin, mutta onhan tässä syksyssä ihan oma fiiliksensä kun saa toteuttaa unelmahäitään! Vitsit meillä tilataan sormukset vasta lokakuussa, olisi kyllä jo ihana päästä niitä sovittelemaan jo siinä ihan omassa koossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minkälaiset sormukset teille tulee? :) Mulla on ollut koko ajan vahvana vaihtoehtona se Lumoavan Kiara. Mies haluaisi pitää kihlasormuksen vihkisormuksena, mutta katsotaan jos mieli vielä muuttuu.

      Poista
    2. Minulle tulee Sandbergin mallistosta sekä rivisormus että sormus korkeammalla keskikivellä ja upotetuilla sivukivillä :) Miehelle tulee tavallinen valkokultasormus titaanisen kihlan sijalle :) Harmi kun tuo Kiara ei sitten luonnossa ollutkaan niin ihana :/

      Huomasin muuten, että sinun sivupalkissa on minun ei-hääblogin osoite, oletko huomannut että olen siirtänyt häähömpät toiseen osoitteeseen? :)

      Poista
    3. Kävin helmikuussa Lahdessa häämessuilla ja taisin jotain Sandbergin sormusta sovittaa. :) Ajattelin, että menen lokakuussa I love me messuille, koska siellä koru & kello messut samassa.

      En ole huomannut, että olet siirtänyt hääjutut toiseen osoitteeseen. Täytyy korjata tilanne. ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)