keskiviikko 13. elokuuta 2014

Päätös

"Sinun ei tarvitse kertoa minulle kuinka suuresti minua rakastat,
jos vain jaksat hidastaa askeltasi omiini sopiviksi, kun aika tekee minusta hitaan ja vanhan.
Sinun ei tarvitse myöskään kertoa, että olen sydämesi valittu,
jos vielä vuosienkin jälkeen silmilläsi jaksat väkijoukosta etsiä minun silmäni, ja jäädä niihin kiinni.


Jos vain jaksat ymmärtää minua silloin, kun en itsekään itseäni ymmärrä,
ja pysyä samassa huoneessa kanssani silloin, kun itse itsellenikin olen sietämätön,
en koskaan vaadi sinua todistamaan rakkauttasi minuun.


Sinun ei tarvitse kertoa minulle, kuinka suuresti minua rakastat, mutta kerro Rakkaani silti.
Kerro usein, jotta rakkauden kipeä korvani kuulisi sen, mitä vapiseva sydämeni jo tietää."


Kiitos kun seurasit blogiani. <3

(Tämän tekstin kuvituksena toimii meidän rakkaudenlukko Prahan matkalta).

8 kommenttia:

  1. Kiitos kun jaoit blogisi kautta meille tärkeän päivänne, kaikkea hyvää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos itsellesi Tuulia, teidänkin häitä oli mukava seurata. :)

      Poista
  2. On ollut ihana seurata blogiasi. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Korppu. <3 Sinun blogiasi on tullut myös seurattua ahkerasti! Malttamattomana odottelen postauksia teidän hääpäivästä. :)

      Poista
  3. On ollut tosi mukavaa seurata teidän matkaanne alttarille. Sinun blogisi oli yksi niistä, jotka saivat minut koukkuun koko blogi maailmaan. Kiitos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli todella hyvä mieli kommentistasi, eli kiitos kovasti sanoistasi! :) Eiköhän uusi blogi vielä tule tämän tilalle, koska bloggaaminen on todella koukuttavaa.

      Poista
  4. Kiitos ihanasta blogistasi ja hyvää jatkoa! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)